>kasımda…başka….

Posted: October 30, 2009 in Uncategorized

>Geçenlerde en sevdiğim çorbayı yapmayı denedim, ilk defa sormadan denedim. Muhteşem oldu. Bir başkasınınkine hiç benzemiyordu, bana özeldi.

Her şey yapılabilir hayatta, ilk defa da olsa güzel yapılabilir. Hatta en güzeli yapılabilir.
İlk defa en sevdiğiniz insanı kırabilirsiniz, hatta hiç söylemediğiniz şeyi söyleyerek. Bu ilklerin tek sorunu şu ki, telafisi konusunda acemiliğiniz…
Uzaklaştığım ve yakınlaştığım şeyler arasındaki uçurum tüm bunlara sebep, bir bir değiştirdiğim eski benliğim, okuyup uzaklaştığım eski kitaplarım, yazmayı bıraktığım şiirlerim.
İlk defa kendimi bu kadar duygusuz hissediyorum, kör kütük aşıkken.
İlk defa kendimi bu kadar hissiz buluyorum, ağlamayı alışkanlık edinmişken.
Teşekkür etmeyi seven, özür dilemeye çekinmeyen biri olarak üstelik.
Başka olacağım, kasımda başka…

Leave a comment